Select Page

Hurma Beauty Soap

Description

INGIN KULIT YANG CANTIK, LICIN , TAK KUSAM BAK TELUR DIKUPAS… Jom baca
Tanpa perlu berbelanja mahal pun boleh dapat kulit yang cantik halus serta mulus…Mesti ofis mate pun terkezut bila tengok kulit sis tak kusam lagi…x perlu nak pakai makeup yang tebal2 …Hubby pun makin sayang dan geram tengok isteri makin comeyyy…. Nak tahu macam mana, macam tak percaya kan..dengan hanya menggunakan #hurmabeautysoap kulit sis masih cantik dan akan kelihatan muda dari usia sebenar dan juga berseri-seri.

Dengan guna sabun je..sehari 2 kali sahaja iaitu di waktu pagi dan malam sebelum tidur boleh mengubah struktur kulit anda… JOM TENGOK TESTIMONI YANG KEBANYAKKANNYA SUDAH BERUMUR 40 TAHUN KEATAS..

KULIT MAKIN ANJAL
CERAH
LIANG ROMA MAKIN MENGECIL
JERAGAT BERKURANG
JERAWAT HILANG
DENGAN KOS YANG TAK SAMPAI RM 10 HINGGIT JER SEBULAN.
JANGAN RISAU HURMABEAUTYSOAP LULUS KKM NOT161003210K

Fungsi

  • Merawat jerawat
  • Merawat jeragat
  • Merawat kulit berminyak
  • Memudarkan parut
  • Mengecilkan liang pori pada wajah
  • Mencerahkan kulit wajah
  • Membuang sel-sel kulit mati
  • Melembapkan kulit muka
  • Memperbaiki struktur kulit muka dari dalaman
  • Mengurangkan whitehead & blackhead
  • Merawat eczema, gatal
  • Sesuai untuk lelaki ,wanita dan kanak-kanak

Kandungan

ARGAN OIL,TEA TREE OIL, ALOE VERA, PROPOLIS (HONEY), MICA 24K GOLD, VIT C, VIT E

Cara Penggunaan

Cuci muka 2 kali sehari , sapukan buih-buih sabun di wajah, biarkan 1-2 minit lagi lama lagi bagus…lepas tu bilas sehingga bersih. #hurmabeautysoap tak akan mengeringkan kulit anda.

HURMABEAUTYSOAP dipotong kecil setiap kali hendak digunakan dan sehiris boleh tahan seminggu penggunaannya. Dengan cara ini bukan sahaja menjimatkan malah sis akan lebih terasa kesan penggunaanya secara purata.
cepat2 grab produk awesome ni… Whatsapp 0123860662 atau 0122535401
Whatsapp 0123860662 atau 0122535401
Whatsapp 0123860662 atau 0122535401

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Hurma Beauty Soap”

Your email address will not be published. Required fields are marked *